Zhodnocení služeb zákaznického servisu telekomunikačních společností – Denisa Fryčáková
Denisa Fryčáková
Bachelor's thesis
Zhodnocení služeb zákaznického servisu telekomunikačních společností
Telecommunication companies customer service evaluation
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá telekomunikačními službami se zaměřením na zhodnocení služeb zákaznického servisu vybraných mobilních společností T-Mobile Czech Republic a.s., Vodafone Czech Republic a.s. a O2 Czech Republic a.s. Cílem práce je analyzovat a následně vyhodnotit poskytované služby zákaznického servisu vybraných mobilních operátorů. Praktická část práce je zpracována na základě komparativní …moreAbstract:
The Bachelor thesis deals with telecommunication services. It is focusing on evaluation customer service of telecommunication companies T-Mobile Czech Republic Plc., Vodafone Czech Republic Plc. and O2 Czech Republic Plc. This thesis aims to analyze and compare provided customer service of selected mobile operators. The practical part of the thesis is processed using comparison analysis, and there …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2018
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2018
- Supervisor: Ing. Hana Neradilová
- Reader: Ing. Marta Štěpánková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 6. 6. 2018 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola logistiky o.p.s.COLLEGE OF LOGISTICS
Bachelor programme / field:
Logistic / Logistics of Services
Theses on a related topic
-
Mobile virtual network operator as a new type of a telecommunication services provider
Marek Štěpán -
Návrh na optimalizaci procesu obchodního reportingu v telekomunikační společnosti
Irena Slanařová -
Telekomunikační služby nabízené na metalických přístupových sítích.
Lukáš Tesař -
Telekomunikační služby přenášené pomocí silnoproudých sítí
David Možný -
Nepřiměřená ujednání ve smlouvách o poskytování telekomunikačních služeb
Lucie Findejsová -
Optimalizace nákladů na mobilní telekomunikační služby Ministerstva práce a sociálních věcí
Kateřina Břízová -
Zákaznícky servis ako nástroj CRM
Lenka Smiková -
Zákaznický servis a systém distribuce jízdenek ve veřejné hromadné osobní dopravě
Dineo Sara Mofokeng