Strategie pro řízenou interakci mezi začínajícím učitelem a žákem primární školy – Bc. Petra SEDLÁČKOVÁ
Bc. Petra SEDLÁČKOVÁ
Master's thesis
Strategie pro řízenou interakci mezi začínajícím učitelem a žákem primární školy
The strategy for controlled interaction between incipient teacher and a primary school pupil
Abstract:
Diplomová práce se věnuje vyučovacímu stylu pedagogů na 1. stupni základní školy. V teoretické části se věnujeme faktorům, které ovlivňují vyučovací styl učitele. Mezi tyto základní faktory patří osobnost učitele,žáci, vzájemná komunikace mezi učitelem a žákem či klima školy. Dále se podrobněji seznamujeme se základními vyučovacími styly a jejich charakteristikou.Empirická část je založena na dotazníkovém …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the teaching style of teachers at primary school. The theoretical part is concerned with the factors that influence the teaching style of a teacher.These basic factors include the personality of the teacher, the pupils, the mutual communications betweem the teacher and the pupil. Or the school climate. Further, we learn in more detail about the basic teaching styles and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2020
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Dominika Provázková Stolinská, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SEDLÁČKOVÁ, Petra. \textit{Strategie pro řízenou interakci mezi začínajícím učitelem a žákem primární školy}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2020. Available from: https://theses.cz/id/arpan7/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SEDLÁČKOVÁ, Petra. Strategie pro řízenou interakci mezi začínajícím učitelem a žákem primární školy. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching at Primary and Lower Secondary Schools / Teaching primary school classes 1 through 5
Theses on a related topic
-
Srovnání míry humanismu a kreativity a jejich vzájemný vztah u učitelů základních škol se zaměřením na digitální technologie a učitelů klasické základní školy
Martina Keratová -
Vzájemný vztah třídního učitele a žáků jeho třídy
Hana VYKLICKÁ -
Vztah učitele a asistenta pedagoga v jejich vzájemném pohledu
Pavla HEROUTOVÁ -
Vztah asistenta pedagoga a učitele
Aneta MOJDOVÁ -
Žáci prvního stupně ZŠ a jejich vztah k autoritám v prostředí rodiny a školy
Kateřina Hatalová -
Vzájemný vztah třídního učitele a žáků jeho třídy
Hana VYKLICKÁ -
Duševní zdraví a psychologická pohoda starších adolescentů v kontextu pandemie covid-19 ve vztahu k osobnostním rysům, perfekcionismu a užívání sociálních sítí
Šárka Horáková -
Informační a komunikační technologie a jejich využití u dětí a žáků s narušenou komunikační schopností
Petra Doležalová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights