Strategie pro řízenou interakci mezi začínajícím učitelem a žákem primární školy – Bc. Petra SEDLÁČKOVÁ
Bc. Petra SEDLÁČKOVÁ
Diplomová práce
Strategie pro řízenou interakci mezi začínajícím učitelem a žákem primární školy
The strategy for controlled interaction between incipient teacher and a primary school pupil
Anotace:
Diplomová práce se věnuje vyučovacímu stylu pedagogů na 1. stupni základní školy. V teoretické části se věnujeme faktorům, které ovlivňují vyučovací styl učitele. Mezi tyto základní faktory patří osobnost učitele,žáci, vzájemná komunikace mezi učitelem a žákem či klima školy. Dále se podrobněji seznamujeme se základními vyučovacími styly a jejich charakteristikou.Empirická část je založena na dotazníkovém …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the teaching style of teachers at primary school. The theoretical part is concerned with the factors that influence the teaching style of a teacher.These basic factors include the personality of the teacher, the pupils, the mutual communications betweem the teacher and the pupil. Or the school climate. Further, we learn in more detail about the basic teaching styles and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Dominika Provázková Stolinská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SEDLÁČKOVÁ, Petra. Strategie pro řízenou interakci mezi začínajícím učitelem a žákem primární školy. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání míry humanismu a kreativity a jejich vzájemný vztah u učitelů základních škol se zaměřením na digitální technologie a učitelů klasické základní školy
Martina Keratová -
Vzájemný vztah třídního učitele a žáků jeho třídy
Hana VYKLICKÁ -
Vztah učitele a asistenta pedagoga v jejich vzájemném pohledu
Pavla HEROUTOVÁ -
Vztah asistenta pedagoga a učitele
Aneta MOJDOVÁ -
Žáci prvního stupně ZŠ a jejich vztah k autoritám v prostředí rodiny a školy
Kateřina Hatalová -
Vzájemný vztah třídního učitele a žáků jeho třídy
Hana VYKLICKÁ -
Duševní zdraví a psychologická pohoda starších adolescentů v kontextu pandemie covid-19 ve vztahu k osobnostním rysům, perfekcionismu a užívání sociálních sítí
Šárka Horáková -
Informační a komunikační technologie a jejich využití u dětí a žáků s narušenou komunikační schopností
Petra Doležalová
Název
Vložil
Vloženo
Práva