Bc. Daniel Bufka

Master's thesis

Sociální marketing – obsah, specifika a účinnost – rozbor konkrétních případů

Social marketing - content, specificity and efficiency - analysis of specific cases
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá výkladem pojmu sociální marketing prostřednictvím čtyř výchozích oblastí marketingových aktivit - a) náležitosti neziskového sektoru ve smyslu marketingové komunikace, b) specifika sociálních sítí, c) sociální data a jejich užití v marketingu a d) firemní společenská odpovědnost (CSR).
Abstract:
This thesis deals with the interpretation of the concept of social marketing through four starting areas of marketing activities - a) particulars of the nonprofit sector in terms of marketing communications, b) the specifics of social networks, c) social data and its use in marketing and d) corporate social responsibility (CSR).
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 9. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 11. 2016
  • Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Reader: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní