Sociální marketing – obsah, specifika a účinnost – rozbor konkrétních případů – Bc. Daniel Bufka
Bc. Daniel Bufka
Master's thesis
Sociální marketing – obsah, specifika a účinnost – rozbor konkrétních případů
Social marketing - content, specificity and efficiency - analysis of specific cases
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá výkladem pojmu sociální marketing prostřednictvím čtyř výchozích oblastí marketingových aktivit - a) náležitosti neziskového sektoru ve smyslu marketingové komunikace, b) specifika sociálních sítí, c) sociální data a jejich užití v marketingu a d) firemní společenská odpovědnost (CSR).Abstract:
This thesis deals with the interpretation of the concept of social marketing through four starting areas of marketing activities - a) particulars of the nonprofit sector in terms of marketing communications, b) the specifics of social networks, c) social data and its use in marketing and d) corporate social responsibility (CSR).
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 9. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/far2i/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 11. 2016
- Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Reader: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Dopady pandemie na management obchodních činností a vybrané ekonomické ukazatele v podniku
Jan Kučera -
Dopady auditu na hospodářskou činnost obchodní firmy
Zdenka Filipi -
Aplikace modelu EPE v činnosti pojišťovny EGAP a reálné dopady obchodního případu pro českou ekonomiku
Adéla Ždimerová -
Ekonomické dopady současné situace na konkrétní firmu
Kristina DRBOHLAVOVÁ -
Globalizace a dopady coronavirové krize - příklad vybrané firmy
Barbora Martinková -
Dopady regulace reklamy na řízení farmaceutických firem
Denisa Zajíčková -
Dopady globalizačních procesů na českou ekonomiku
Tomáš DENK -
Dopady zhoršujúcich sa obchodných vzťahov USA a ČĽR po roku 2018 na vybrané odvetvia ich ekonomík
Zuzana Vatahová