Bc. Gaurav Ashok Pandit

Master's thesis

Impact of Instagram Influencers on Brand Reputation & Brand Loyalty

Abstract:
This thesis focuses on analyzing how individuals perceive the Amul Chocolate brand, specifically its chocolate bars, in India. The purpose is to identify areas for improvement in its marketing communication strategy. The literature review covers brand theory and marketing communication principles from credible sources. The methodology section covers qualitative and quantitative research methods, as …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Tereza Balcarová, Ph.D.
  • Reader: Veronika Zajíčková, externi

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.