Cena jako faktor konkurence v gastronomii – Pavel Junek
Pavel Junek
Bakalářská práce
Cena jako faktor konkurence v gastronomii
The price as a factor of competition in gastronomy
Anotace:
Cílem práce je dospět ke zjištění, zda cena jako jeden z aspektů gastronomických služeb hraje roli jako faktor konkurence. Očekávanými výstupy bude výsledek dotazníkového šetření a uskutečněných rozhovorů s majiteli a provozovateli restauračních zařízení. Inspiračním vzorem pro uvedené rozhovory byly právě výsledky dotazníkového šetření, o jehož výstupy jsem se při vedení těchto rozhovorů opíral. Těžiště …víceAbstract:
The aim of the thesis is to reach a conclusion whether price as one of the aspects of gastronomic services plays a role as a factor of competition. The expected outputs will be the result of the questionnaire survey and the interviews conducted with owners and operators of restaurant establishments. The inspiration for these interviews was the results of the questionnaire survey, the outputs of which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 11. 2021
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/kwqrf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2022
- Vedoucí: PhDr. Jan Máče, Ph.D.
- Oponent: Ing. Věra Levičková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JUNEK, Pavel. \textit{Cena jako faktor konkurence v gastronomii}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/arw2pg/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová a ekonomickáVysoká škola hotelová a ekonomická
Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách
Práce na příbuzné téma
-
Vizuální a komunikační styl sportovního a restauračního zařízení
Eunice Sojková -
Podnikatelský záměr restauračního zařízení
Michaela Kaprálová -
Podnikatelský plán pro založení restauračního zařízení
Štěpán Slovák -
Podnikatelský záměr pro založení restauračního zařízení
Michael Slovák -
Podnikatelský plán na založení restaurace
Josef Kolník -
Faktory ovlivňující zákazníky při výběru restaurace
Kateřina Száková -
Spokojnosť hostí s ponukou reštaurácie v Penzióne Irenka
Terézia Chovancová -
Vliv změn ve vnějším prostředí na marketingový mix restaurace a penzionu Nábřežní terasy
Andrea Dítětová