Pavel Junek

Bakalářská práce

Cena jako faktor konkurence v gastronomii

The price as a factor of competition in gastronomy
Anotace:
Cílem práce je dospět ke zjištění, zda cena jako jeden z aspektů gastronomických služeb hraje roli jako faktor konkurence. Očekávanými výstupy bude výsledek dotazníkového šetření a uskutečněných rozhovorů s majiteli a provozovateli restauračních zařízení. Inspiračním vzorem pro uvedené rozhovory byly právě výsledky dotazníkového šetření, o jehož výstupy jsem se při vedení těchto rozhovorů opíral. Těžiště …více
Abstract:
The aim of the thesis is to reach a conclusion whether price as one of the aspects of gastronomic services plays a role as a factor of competition. The expected outputs will be the result of the questionnaire survey and the interviews conducted with owners and operators of restaurant establishments. The inspiration for these interviews was the results of the questionnaire survey, the outputs of which …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 11. 2021
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/kwqrf/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 2. 2022
  • Vedoucí: PhDr. Jan Máče, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Věra Levičková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová a ekonomická

Vysoká škola hotelová a ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách