Formy komunikace u dítěte s těžkým mentálním postižením – Natalie KLUČÁROVÁ
Natalie KLUČÁROVÁ
Bakalářská práce
Formy komunikace u dítěte s těžkým mentálním postižením
Forms of communication with a child with severe mental disabilities
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na formy komunikace u dítěte s těžkým mentálním postižením. Teoretická část práce pojednává o problematice mentálního postižení a problematice komunikace, v níž jsou vyzdviženy především formy alternativní a augmentativní komunikace. Cílem praktické části je pak analyzovat a popsat dosavadní, dosažený stupeň komunikačních technik u dítěte s těžkým mentálním postižením. …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on forms of communication of child with severe mental disabilities. The theoretical part discusses the issue of mental disability and communication, in which the forms of alternative and augmentative communication are highlighted. The aim of the practical part is to analyze and describe the existing, achieved level of communication techniques in children with severe mental …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Petr Adamus, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KLUČÁROVÁ, Natalie. Formy komunikace u dítěte s těžkým mentálním postižením. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků na základní škole speciální a v domově pro osoby se zdravotním postižením
Taťána Mohelníková -
Nové možnosti a přístupy v aplikaci alternativní a augmentativní komunikace
Tereza MRÁZKOVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace v Mateřské škole a Základní škole speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Renáta Kollertová -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ