Formy komunikace u dítěte s těžkým mentálním postižením – Natalie KLUČÁROVÁ
Natalie KLUČÁROVÁ
Bachelor's thesis
Formy komunikace u dítěte s těžkým mentálním postižením
Forms of communication with a child with severe mental disabilities
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na formy komunikace u dítěte s těžkým mentálním postižením. Teoretická část práce pojednává o problematice mentálního postižení a problematice komunikace, v níž jsou vyzdviženy především formy alternativní a augmentativní komunikace. Cílem praktické části je pak analyzovat a popsat dosavadní, dosažený stupeň komunikačních technik u dítěte s těžkým mentálním postižením. …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on forms of communication of child with severe mental disabilities. The theoretical part discusses the issue of mental disability and communication, in which the forms of alternative and augmentative communication are highlighted. The aim of the practical part is to analyze and describe the existing, achieved level of communication techniques in children with severe mental …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Petr Adamus, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KLUČÁROVÁ, Natalie. Formy komunikace u dítěte s těžkým mentálním postižením. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků na základní škole speciální a v domově pro osoby se zdravotním postižením
Taťána Mohelníková -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková -
Nové možnosti a přístupy v aplikaci alternativní a augmentativní komunikace
Tereza MRÁZKOVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace v Mateřské škole a Základní škole speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Renáta Kollertová -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ