Postoje k výuce anglického jazyka od 1. a 3. třídy základní školy – Lucie BEDNAŘÍKOVÁ
Lucie BEDNAŘÍKOVÁ
Master's thesis
Postoje k výuce anglického jazyka od 1. a 3. třídy základní školy
Attitudes to teaching English in the first and third grades of elementary school
Abstract:
Má diplomová práce se zabývá tématem postojů k výuce anglického jazyka od 1. a 3. třídy základní školy. První část práce je zaměřena na vzdělávací programy v České republice, pomocí kterých se řídí i výuka anglického jazyka. Také je zde popsáno, jak u nás výuka angličtiny u dětí probíhá, včetně ukázky doporučených osnov. Další kapitola popisuje, jak se dítě postupem času vyvíjí a jak se tím mění jeho …moreAbstract:
My thesis deals with a subject of Attitudes to teaching English in the first and third grades of elementary school. The first part is focused on educational programs in the Czech republic. These education programs are used for managing english lessons which are focused on the kids. There is also stated a particular way in which the english lessons is taught within our country. An illustration of curriculum …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jana Kořínková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BEDNAŘÍKOVÁ, Lucie. Postoje k výuce anglického jazyka od 1. a 3. třídy základní školy. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching at Primary and Lower Secondary Schools / Teaching primary school classes 1 through 5
Theses on a related topic
-
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Vzdělávací programy v Moravské galerii v Brně - současnost a návrh dalšího rozvoje
Jana Běhounková -
Spolupráce knihoven a mateřských škol se zaměřením na literárně vzdělávací programy v okresu Blansko
Kateřina Zahradníková -
Logopedická intervence v mateřské škole logopedické a běžné mateřské škole v Pardubickém kraji
Hedvika Hyláková -
Folklór jako příklad realizace průřezového tématu myšlení v evropských a globálních souvislostech v gymnaziálním vzdělávání
Adéla Kozlová -
Možnosti vzdělávacích programů v muzejních institucích pro rozvoj dětí a žáků s obtížemi v komunikaci
Barbora Kulihová -
Podklad pro doporučený postup v oblasti provádění klinických hodnocení ve zdravotnických zařízeních v ČR
Šárka Selvekerová -
Edukační programy ve výstavních institucích v Ústeckém kraji: návrh edukačních programů s ohledem na vzdělávací obsah předmětu Výtvarná výchova.
Šárka STUDECKÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights