Postoje k výuce anglického jazyka od 1. a 3. třídy základní školy – Lucie BEDNAŘÍKOVÁ
Lucie BEDNAŘÍKOVÁ
Master's thesis
Postoje k výuce anglického jazyka od 1. a 3. třídy základní školy
Attitudes to teaching English in the first and third grades of elementary school
Anotácia:
Má diplomová práce se zabývá tématem postojů k výuce anglického jazyka od 1. a 3. třídy základní školy. První část práce je zaměřena na vzdělávací programy v České republice, pomocí kterých se řídí i výuka anglického jazyka. Také je zde popsáno, jak u nás výuka angličtiny u dětí probíhá, včetně ukázky doporučených osnov. Další kapitola popisuje, jak se dítě postupem času vyvíjí a jak se tím mění jeho …viacAbstract:
My thesis deals with a subject of Attitudes to teaching English in the first and third grades of elementary school. The first part is focused on educational programs in the Czech republic. These education programs are used for managing english lessons which are focused on the kids. There is also stated a particular way in which the english lessons is taught within our country. An illustration of curriculum …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Jana Kořínková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BEDNAŘÍKOVÁ, Lucie. Postoje k výuce anglického jazyka od 1. a 3. třídy základní školy. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teaching at Primary and Lower Secondary Schools / Teaching primary school classes 1 through 5
Práce na příbuzné téma
-
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Vzdělávací programy v Moravské galerii v Brně - současnost a návrh dalšího rozvoje
Jana Běhounková -
Spolupráce knihoven a mateřských škol se zaměřením na literárně vzdělávací programy v okresu Blansko
Kateřina Zahradníková -
Logopedická intervence v mateřské škole logopedické a běžné mateřské škole v Pardubickém kraji
Hedvika Hyláková -
Folklór jako příklad realizace průřezového tématu myšlení v evropských a globálních souvislostech v gymnaziálním vzdělávání
Adéla Kozlová -
Možnosti vzdělávacích programů v muzejních institucích pro rozvoj dětí a žáků s obtížemi v komunikaci
Barbora Kulihová -
Podklad pro doporučený postup v oblasti provádění klinických hodnocení ve zdravotnických zařízeních v ČR
Šárka Selvekerová -
Edukační programy ve výstavních institucích v Ústeckém kraji: návrh edukačních programů s ohledem na vzdělávací obsah předmětu Výtvarná výchova.
Šárka STUDECKÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva