Magdaléna Rychtová

Master's thesis

Analýza nástrojů internetového marketingu v konkrétním elektronickém obchodě

The analysis of internet marketing tools in the specific eshop
Anotácia:
Cílem diplomové práce je analýza nástrojů internetového marketingu, které pro svou činnost využívá konkrétní elektronický obchod. V teoretické části práce je představen internetový marketing a jeho vybrané nástroje. V aplikační části je využito těchto poznatků a zvolené nástroje jsou blíže zhodnoceny. Dále jsou u každého z nástrojů navržena opatření, které by zvýšily jejich účinnost. Konkrétně se jedná …viac
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to analyze the internet marketing tools, which are used by specific e-shop for their activities. The theoretical part of the thesis presents Internet marketing and its selected tools. In the application section are these tools evaluated. For each toll there are proposed measures to increase their effectiveness. Specifically, search engine marketing (PPC and SEO), content …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 9. 2018
  • Vedúci: Jiří Přibil
  • Oponent: Taťána Hajdíková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/74862

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management