Martina Bartošíková

Bakalářská práce

Marketing a propagace doplňků stravy

Marketing and Promotion of the Dietary Supplements.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingem a propagací doplňků stravy. V teoretické části je rozebrána teorie marketingových komunikací, nejdůležitější prvky direct marketingu a problematika marketingu ve farmaceutickém průmyslu a její regulace. Praktická část se věnuje analýze direct marketingové kampaně a kvantitativním průzkumem zaměřeným na zjištění nákupních preferencí uživatelů doplňků stravy a návrhu …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with marketing activities while promoting dietary supplements. The theoretical part describes marketing activities, the most important direct marketing tools and also the issues and legal regulations of the farmaceutical products related to pro-moting. The practical part consists of the direct marketing campaign analysis and the mar-keting research and its results, showing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zveřejnit od: 25. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Bartošíková, Martina. Marketing a propagace doplňků stravy. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace