Marketing a propagace doplňků stravy – Martina Bartošíková
Martina Bartošíková
Bakalářská práce
Marketing a propagace doplňků stravy
Marketing and Promotion of the Dietary Supplements.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingem a propagací doplňků stravy. V teoretické části je rozebrána teorie marketingových komunikací, nejdůležitější prvky direct marketingu a problematika marketingu ve farmaceutickém průmyslu a její regulace. Praktická část se věnuje analýze direct marketingové kampaně a kvantitativním průzkumem zaměřeným na zjištění nákupních preferencí uživatelů doplňků stravy a návrhu …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with marketing activities while promoting dietary supplements. The theoretical part describes marketing activities, the most important direct marketing tools and also the issues and legal regulations of the farmaceutical products related to pro-moting. The practical part consists of the direct marketing campaign analysis and the mar-keting research and its results, showing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zveřejnit od: 25. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bartošíková, Martina. Marketing a propagace doplňků stravy. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza internetového marketingu pro firmu na trhu doplňků stravy pro sportovce
Radim Wojkowský -
Distribuce doplňků stravy
Tereza Scigelová -
Analýza spotřebitelského chování na trhu sportovní výživy a doplňků stravy
Veronika Šigutová -
Návrh marketingové komunikace na sociálních sítích pro výrobce doplňků stravy
Adéla Košáková -
Návrh typologie spotřebitelů na trhu doplňků stravy
Aneta Chlebiková -
Direct N1-monosubstitutions of piperazine and applications of their product in syntheses
Dana Herová -
Analýza internetového marketingu pro firmu na trhu doplňků stravy pro sportovce
Radim Wojkowský -
Distribuce doplňků stravy
Tereza Scigelová