Martina Bartošíková
Bachelor's thesis
Marketing a propagace doplňků stravy
Marketing and Promotion of the Dietary Supplements.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingem a propagací doplňků stravy. V teoretické části je rozebrána teorie marketingových komunikací, nejdůležitější prvky direct marketingu a problematika marketingu ve farmaceutickém průmyslu a její regulace. Praktická část se věnuje analýze direct marketingové kampaně a kvantitativním průzkumem zaměřeným na zjištění nákupních preferencí uživatelů doplňků stravy a návrhu …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with marketing activities while promoting dietary supplements. The theoretical part describes marketing activities, the most important direct marketing tools and also the issues and legal regulations of the farmaceutical products related to pro-moting. The practical part consists of the direct marketing campaign analysis and the mar-keting research and its results, showing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2014
Accessible from:: 25. 4. 2014
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Bartošíková, Martina. Marketing a propagace doplňků stravy. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Analýza internetového marketingu pro firmu na trhu doplňků stravy pro sportovce
Radim Wojkowský -
Distribuce doplňků stravy
Tereza Scigelová -
Analýza spotřebitelského chování na trhu sportovní výživy a doplňků stravy
Veronika Šigutová -
Návrh marketingové komunikace na sociálních sítích pro výrobce doplňků stravy
Adéla Košáková -
Návrh typologie spotřebitelů na trhu doplňků stravy
Aneta Chlebiková -
Direct N1-monosubstitutions of piperazine and applications of their product in syntheses
Dana Herová -
Analýza internetového marketingu pro firmu na trhu doplňků stravy pro sportovce
Radim Wojkowský -
Distribuce doplňků stravy
Tereza Scigelová