Petr Fíla
Bakalářská práce
Brand Management
Brand management
Anotace:
Bakalářská práce na téma Brand management je zaměřena na řešení dané problematiky v konkrétních podmínkách hospodářské praxe a to na základě teoreticko- metodolo-gických poznatků, získaných studiem odborné literatury z dané oblasti a jejich následné aplikace do české firmy EYELEVEL, s.r.o.Abstract:
The bachelor thesis on Brand Management topic is focused on solving given problems in specific conditions of economic practice and on the basis of the theoretical and methodological knowledge, obtained by studying professional literature from the area and their subsequent application into the Czech company EYELEVEL, s.r.o.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 8. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73247
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2018
- Vedoucí: Monika Harantová
- Oponent: Marie Hesková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73247
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Oceňování ochranných známek - srovnání teorie a praktického postupu znalce
Klára Tomší -
Právní aspekty oceňování ochranných známek
Hedvika Mášová -
Economic evaluation of Visegrad brand
Tamás Ivan -
Brand management značky společnosti Crystalex, CZ
Tereza Červinková -
Destinační management a marketingové využití regionálních produktů a místních specialit
Iveta Romančáková -
Ochranná známka, její vývoj, druhy a ekonomická důležitost
Adam Nádvorník -
Metody finančního ocenění značky
Roman Skalický -
Počátky vzniku výrobních značek a jejich reklamní funkce
Nela Bartošová