Petr Fíla
Bachelor's thesis
Brand Management
Brand management
Abstract:
Bakalářská práce na téma Brand management je zaměřena na řešení dané problematiky v konkrétních podmínkách hospodářské praxe a to na základě teoreticko- metodolo-gických poznatků, získaných studiem odborné literatury z dané oblasti a jejich následné aplikace do české firmy EYELEVEL, s.r.o.Abstract:
The bachelor thesis on Brand Management topic is focused on solving given problems in specific conditions of economic practice and on the basis of the theoretical and methodological knowledge, obtained by studying professional literature from the area and their subsequent application into the Czech company EYELEVEL, s.r.o.
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 8. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73247
Thesis defence
- Date of defence: 7. 9. 2018
- Supervisor: Monika Harantová
- Reader: Marie Hesková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73247
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Oceňování ochranných známek - srovnání teorie a praktického postupu znalce
Klára Tomší -
Právní aspekty oceňování ochranných známek
Hedvika Mášová -
Economic evaluation of Visegrad brand
Tamás Ivan -
Brand management značky společnosti Crystalex, CZ
Tereza Červinková -
Destinační management a marketingové využití regionálních produktů a místních specialit
Iveta Romančáková -
Ochranná známka, její vývoj, druhy a ekonomická důležitost
Adam Nádvorník -
Metody finančního ocenění značky
Roman Skalický -
Počátky vzniku výrobních značek a jejich reklamní funkce
Nela Bartošová