Věrnostní programy jako nástroj marketingové komunikace vybraných společností v českém retailu – Bc. Veronika Syrůčková
Bc. Veronika Syrůčková
Master's thesis
Věrnostní programy jako nástroj marketingové komunikace vybraných společností v českém retailu
Loyalty programs as an instrument of the marketing communication for selected companies in the Czech retail
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá analýzou a komparací vybraných společností a jejich věrnostních programů. Věrnostní programy jsou považovány za jeden z účinných nástrojů marketingové komunikace. Cílem práce je představit konkrétní věrnostní programy společností v českém retailu a mezi sebou je v rámci stejné oblasti podnikání porovnat. V prvních kapitolách práce jsou popsána teoretická hlediskamarketingové …viacAbstract:
This diploma thesis deals with the analysis, a comparison of selected companies and their loyalty programs. Loyalty programs are considered to be one of the most effective tools of marketing communication. The aim of the thesis is to presentspecific loyalty programs of the companies in the Czech retail and to compare them between them. The first chapters describe the theoretical aspects of marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 12. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Eva Jaderná, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Management in the Global Environment
Práce na příbuzné téma
-
Loajalita zákazníků a síla věrnostního programu e-shopu
Zuzana Pindorová -
Loajalita zákazníka jako konkurenční nástroj
Ekaterina Davydova -
Loajalita zakazníků společnosti Dm-drogerie markt
Veronika Nevřivová -
Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků
Lenka Skálová -
Věrnostní program jako nástroj pro budování loajality zákazníka
Gabriela Kolářová -
Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků
Andrea Skopalová -
A study of customer loyalty of supermarkets in Hanoi
Thanh Binh Vu -
Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků
Andrea Skopalová
Názov
Vložil
Vložené
Práva