Laschova teorie narcistní kultury jako inspirace pro mediální studia – Bc. Pavol Fabuš
Bc. Pavol Fabuš
Diplomová práce
Laschova teorie narcistní kultury jako inspirace pro mediální studia
Lasch's narcissism culture theory as an inspiration for media studies
Anotace:
Práce se pokouší představit teori narcistní kultury amerického historika Christophera Lasche jakožto inspiraci pro mediální studia. Činí tak analýzou vybraných mediálních teorií autorů Jeana Baudrillarda, Joshuy Meyrowitze, Neila Postmana a dvojice Brian Longhurst a Nicholas Abercrombie. Malá pozornost, kterou tyto teorie věnují roli mediálního publika je zde interpretována jako bílé místo, které by …víceAbstract:
The thesis aims to introduce the narcissism culture theory of american historian Christopher Lasch as an inspiration for media studies. It does so by analysing selected media theories of Jean Baudrillard, Joshua Meyrowitz, Neil Postman and Brian Longhurst with Nicholas Abercrombie. Little attention these theories draw to the role of media audience is interpreted here as a gap, which could be potentially …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/of9di/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 1. 2010
- Vedoucí: prof. PhDr. Jiří Pavelka, CSc.
- Oponent: doc. Mgr. Jakub Macek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Audience Expectations, Evaluations, and Trust in Czech Public Service Media in a Fragmented Media Environment
Klára Smejkal -
Empowering Media: Media Participation and Homelessness
Vojtěch Dvořák -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Space Race and Arms Race in the Western Media and the Czechoslovak Media
Věra Gábová -
Media Convergence: Networked Digital Media in Everyday Life of University Students
Tereza Dolejší