Aneta PŘÍHODOVÁ
Bachelor's thesis
Mediální výchova u dětí
Children media education
Anotácia:
Ve své bakalářské práci bych se chtěla zaměřit na mediální výchovu dětí a seznámit čtenáře se základními pojmy tohoto tématu. Zmíním typické stereotypy související se způsobem, jakým média ovlivňují děti. Představím interaktivní zařízení, které vytváří projekci na rovný povrch a lze ji použít v mateřských školách, základních školách, mimoškolních klubech a školách pro děti se speciálními potřebami …viacAbstract:
In my bachelor thesis I would like to focus on the media education for children and introduce the basic terms of this topic to the reader. I will mention typical stereotypes related to the way, of how media affects children. I will also address an interactive device that creates projection on flat surface and can be used in nursery schools, primary schools, after-school clubs and schools for children …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2022
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Kristina Kalitová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PŘÍHODOVÁ, Aneta. Mediální výchova u dětí. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Civic Studies with Focus on Education / 3-ov-cj
Práce na příbuzné téma
-
Stereotypy a stereotypizace jako téma mediální výchovy
Dana Koutecká -
Současný ukrajinsko-ruský konflikt v mediální sféře: jazykové a tematické stereotypy
Olesia PAUK -
Mediální stereotypy o národnostních a etnických menšinách
Aleš GRÓF -
Mediální stereotypy u žáků 2. stupně základní školy
Aleš GRÓF -
Výzkum partikulárního prostředí a mediální stereotypy
Tereza LANČOVÁ -
Genderové stereotypy v současné reklamě a nákupním chování spotřebitelů
Katarina Farberova -
Genderové stereotypy v reklamě a jejich regulace dle českého práva
Leona Kroupová -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova