Role učebnic v hodinách anglického jazyka začínajících a zkušených učitelů – Bc. Anna MACHOVÁ, DiS.
Bc. Anna MACHOVÁ, DiS.
Master's thesis
Role učebnic v hodinách anglického jazyka začínajících a zkušených učitelů
The role of coursebooks in EFL lessons of beginning and experienced teachers
Abstract:
Práce je zaměřena na problematiku role učebnic v učitelské praxi začínajících a zkušených učitelů anglického jazyka.Abstract:
The thesis deals with the issue of coursebooks and their roles in teaching practice of English teachers.
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 6. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Blanka Babická, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MACHOVÁ, Anna. \textit{Role učebnic v hodinách anglického jazyka začínajících a zkušených učitelů}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2024. Available from: https://theses.cz/id/asyt01/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MACHOVÁ, Anna. Role učebnic v hodinách anglického jazyka začínajících a zkušených učitelů. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching English for Lower Secondary Schools / Teaching English for Lower Secondary Schools
Theses on a related topic
-
Zavádění hodnocení podporujícího učení studentem učitelství v průběhu jeho pedagogické praxe
Patrik Langr -
Analýza učebnic matematiky 1. stupně z pohledu učitelské praxe
Šárka Nováková -
Podpora reflexe praxe v učitelském vzdělávání
Petr Svojanovský -
Hodnocení žáků na 2. stupni základní školy v současné praxi
Karolína Čápová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights