Marketingová komunikace malé obce v oblasti cestovního ruchu s přihlédnutím k audiovizuální podpoře – Bc. Martina Peštová
Bc. Martina Peštová
Diplomová práce
Marketingová komunikace malé obce v oblasti cestovního ruchu s přihlédnutím k audiovizuální podpoře
Marketing prospects of a small village in tourism with regard to AV support
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je analýza marketingového prostředí obce Petrovice u Sedlčan a jejích stávajících propagačních prostředků na základě teorie marketingu měst a obcí a cestovního ruchu. Na tento rozbor navazuje návrh projektu AV podpory obce a jeho realizace, včetně použití vytvořeného propagačního videa.Abstract:
This diploma thesis deals with an analysis of the marketing environment of the village Petrovice u Sedlčan and an analysis of existing promotional tools based on the theory of cities and villages and tourism. This study is followed by a draft of AV support project and its realization, including the mode of use.Klíčová slova
Marketingová komunikace měst a obcí Marketingový mix SWOT analýza Cílová skupina Komunikační mix Partnerství Marketing cestovního ruchu Venkovský cestovní ruch AV podpora. Marketing communication of cities and towns Marketing mix SWOT analysis Target audience Communication mix Partnership Marketing of tourism Rural tourism AV support.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/kym7g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Slavomír Paravičiny
- Oponent: PhDr. Pavel Čírtek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Projekt a realizace AV podpory propagace jezdeckého sportu pro cílovou skupinu dětí do 12 let
Martina Peštová -
Komunikace měst a obcí na sociálních sítích
Martin Kubala -
Analýza bezpečnosti dopravy a návrh opatření k jejímu zvýšení na průsečné křižovatce silnic I/20, III/02019 a místní komunikace ve městě Blatná
Ladislav Matějka -
Marketing a marketingová komunikace měst a obcí
Jakub Jirsa -
Populismus v politické reklamě na území České republiky a analýza předvolební kampaně ANO 2011, Svobody a přímé demokracie a České Pirátské strany.
Bohumil Králíček -
Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce
Petra Svačinová -
Marketingová komunikace v řízení měst a obcí
Lucie Krobová -
Komunikace a spolupráce města Valtice s veřejností
Daniela Zentrichová