Monika PFEIFFEROVÁ

Bakalářská práce

Building a Strong Brand: A Case Study of McDonald's Corporation

Building a Strong Brand: A Case Study of McDonald's Corporation
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate significant milestones that influenced the creation of the McDonald's brand. The theoretical part deals with the critical literature review on building a strong brand. The practical part explores the emergence of brand McDonald's and analyzes the processes of its construction. Also included is identification of milestones that significantly affected McDonald …více
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit významné milníky, které ovlivnily vznik značky McDonald´s. V teoretické části je zpracována kritická literární rešerše k tématu budování silné značky. Praktická část se zabývá vznikem značky McDonald´s a analyzuje procesy jejího budování. V závěru jsou identifikovány milníky, které zásadně ovlivnily budování značky McDonald´s do podoby, v jaké ji vnímáme dnes.
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Zveřejnit od: 30. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PFEIFFEROVÁ, Monika. Building a Strong Brand: A Case Study of McDonald's Corporation. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 30. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi