Building a Strong Brand: A Case Study of McDonald's Corporation – Monika PFEIFFEROVÁ
Monika PFEIFFEROVÁ
Bakalářská práce
Building a Strong Brand: A Case Study of McDonald's Corporation
Building a Strong Brand: A Case Study of McDonald's Corporation
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate significant milestones that influenced the creation of the McDonald's brand. The theoretical part deals with the critical literature review on building a strong brand. The practical part explores the emergence of brand McDonald's and analyzes the processes of its construction. Also included is identification of milestones that significantly affected McDonald …víceAbstract:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit významné milníky, které ovlivnily vznik značky McDonald´s. V teoretické části je zpracována kritická literární rešerše k tématu budování silné značky. Praktická část se zabývá vznikem značky McDonald´s a analyzuje procesy jejího budování. V závěru jsou identifikovány milníky, které zásadně ovlivnily budování značky McDonald´s do podoby, v jaké ji vnímáme dnes.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Zveřejnit od: 30. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PFEIFFEROVÁ, Monika. Building a Strong Brand: A Case Study of McDonald's Corporation. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska -
Návrh marketingové strategie vybrané organizace
Andrey Rybalka -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Alena Csölleiová -
Evaluace marketingové strategie vybrané organizace
Matěj Pek -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Bechyňová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Michal Žila -
Komunikační a marketingové strategie módního průmyslu na Pražském trhu.
Jan Zagvozkin