Vliv marketingových strategií na rozhodování filmového diváka – Anna Kudrnová
Anna Kudrnová
Bakalářská práce
Vliv marketingových strategií na rozhodování filmového diváka
The impact of marketing strategies on film viewer’s decision
Anotace:
Práce si dává za cíl zjistit, jaké jsou nejúčinnější marketingové prostředky v oblasti filmového průmyslu. Je filmový plakát, to co nejvíc ovlivní rozhodování mladé generace při výběru filmu? V empirické části se bude práce zabývat obecnými možnostmi marketingových nástrojů aplikovatelnými na filmový průmysl. Praktická část bude postavená na dotazníkovém šetření, které bude vycházet z vedeného rozhovoru …víceAbstract:
The aim of this bachelor theses is to find out the most effective film marketing tools. Is it a movie poster that affects the decisions of the young generation when choosing a movie? In the empirical part, the thesis will deal with the general possibilities of marketing tools applicable to the film industry. The practical part will be based on a questionnaire survey which will be based on an interview …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 9. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/70241
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2017
- Vedoucí: Jan Hanzlík
- Oponent: Martin Zelený
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/70241
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Filmový marketing: případová studie
Irina Filyunova -
Filmový marketing artových a dokumentárních filmů
Anna Hanusová -
Vliv filmové kritiky na marketing filmů
Magdaléna Tatarová -
Do jaké míry má propagace a marketing vliv na úspěch filmu v české kinematografii.
Vojtěch Kajer -
Digitální marketing audiovizuálních děl distribuovaných do českých kin
Pavel Provazník -
Filmový marketing v ČR z pohledu diváka a filmového distributora
Kateřina Šůstková -
Artový film a možnosti jeho exploatace na českém trhu
Eva Purzycki -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová