Anna Kudrnová

Bakalářská práce

Vliv marketingových strategií na rozhodování filmového diváka

The impact of marketing strategies on film viewer’s decision
Anotace:
Práce si dává za cíl zjistit, jaké jsou nejúčinnější marketingové prostředky v oblasti filmového průmyslu. Je filmový plakát, to co nejvíc ovlivní rozhodování mladé generace při výběru filmu? V empirické části se bude práce zabývat obecnými možnostmi marketingových nástrojů aplikovatelnými na filmový průmysl. Praktická část bude postavená na dotazníkovém šetření, které bude vycházet z vedeného rozhovoru …více
Abstract:
The aim of this bachelor theses is to find out the most effective film marketing tools. Is it a movie poster that affects the decisions of the young generation when choosing a movie? In the empirical part, the thesis will deal with the general possibilities of marketing tools applicable to the film industry. The practical part will be based on a questionnaire survey which will be based on an interview …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 9. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2017
  • Vedoucí: Jan Hanzlík
  • Oponent: Martin Zelený

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/70241

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management