Didaktické aspekty výuky žáků 1. stupně ZŠ s odlišným (vietnamským) mateřským jazykem – Michaela KOLÁŘOVÁ
Michaela KOLÁŘOVÁ
Diplomová práce
Didaktické aspekty výuky žáků 1. stupně ZŠ s odlišným (vietnamským) mateřským jazykem
Didactic Aspects of Teaching Primary School Pupils with a Different (Vietnamese) Mother Tongue
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá vzděláváním žáků s odlišným (vietnamským) mateřským jazykem na prvním stupni základní školy. Text se snaží postihnout náležitosti související s výukou těchto žáků zejména pak ve vztahu k předmětu český jazyk a literatura. Cílem práce je popis procesu integrace vietnamských žáků do vzdělávacího systému. Jednotlivé didaktické aspekty jsou charakterizovány prostřednictvím …víceAbstract:
This diploma thesis deals with education of pupils with a different (Vietnamese) mother tongue at primary school. The text clarifies facts connected with teaching of these pupils especially then in relation to Czech language and literature as a school subject. The aim of the thesis is to give a description of Vietnamese pupil's integration into the educational system. Each didactic aspect is described …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 5. 2024
- Vedoucí: Mgr. Kamila Sekerová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOLÁŘOVÁ, Michaela. Didaktické aspekty výuky žáků 1. stupně ZŠ s odlišným (vietnamským) mateřským jazykem. Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro 1. stupeň základních škol / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Připravenost učitelů na základní škole na práci s žákem s odlišným mateřským jazykem
Miroslava Wetterová -
Rozvoj kritického myšlení a vzájemné tolerance pomocí práce s interpretovanou četbou s náboženskou tematikou
Nikola Ginterová -
Specifika práce s žáky s odlišným mateřským jazykem
Monika Raimrová -
Začleňování žáků s odlišným mateřským jazykem do vzdělávacího systému České republiky
Alexandra Hiermanová -
Inkluze žáků s odlišným mateřským jazykem na vybraných základních školách
Žaneta Neubergová -
Obtíže učitelů při výuce žáků s odlišným mateřským jazykem
Marie Almeida -
Adaptace literárního textu pro žáky s odlišným mateřským jazykem ve věku od 11 do 15 let
Veronika Tinková -
Integrace dětí s odlišným mateřským jazykem
Renata Michálková