Kristýna Šenkyplová

Bakalářská práce

Nákupní chování spotřebitelů služeb cestovního ruchu ovlivněné koronavirovou krizí

Purchasing Behaviour of Tourism Services Consumers Affected by the Coronavirus Crisis
Anotace:
Cílem práce je pomocí dotazníkového šetření potvrdit, případně vyvrátit stanovené hypotézy týkající se změn nákupního chování spotřebitelů služeb CR, jejíchž příčinou byla koronavirová krize.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.