Nákupní chování spotřebitelů služeb cestovního ruchu ovlivněné koronavirovou krizí – Kristýna Šenkyplová
Kristýna Šenkyplová
Bakalářská práce
Nákupní chování spotřebitelů služeb cestovního ruchu ovlivněné koronavirovou krizí
Purchasing Behaviour of Tourism Services Consumers Affected by the Coronavirus Crisis
Anotace:
Cílem práce je pomocí dotazníkového šetření potvrdit, případně vyvrátit stanovené hypotézy týkající se změn nákupního chování spotřebitelů služeb CR, jejíchž příčinou byla koronavirová krize.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.