Sebehodnocení žáků se specifickými poruchami učení a jejich pozice ve školní třídě – Mgr. Iveta Mecnarová
Mgr. Iveta Mecnarová
Diplomová práce
Sebehodnocení žáků se specifickými poruchami učení a jejich pozice ve školní třídě
Self-esteem in Pupils with Specific Learning Disabilities and their Position in the Classroom
Anotace:
Námětem diplomové práce je sebehodnocení žáků se specifickými poruchami učení a jejich pozice ve školní třídě. V teoretické části jsou uvedeny základní poznatky týkající se sebehodnocení, období pubescence, specifických poruch učení a pozice ve skupině (a školní třídě). Ve druhé části, empirické, jsou poskytnuty informace o námi realizovaném výzkumu (2010), který se týkal sebehodnocení žáků se specifickými …víceAbstract:
The diploma thesis deals with questions of the self-esteem in pupils with specific learning disabilities and their position in the classroom. Basic knowledge concerning self-esteem, pubescence, specific learning disabilities and position in the group (and classroom) is described in the first (theoretical) part of the thesis. In the second part (empirical) our reseach (2010) concerning self-esteem in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qnp0r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2010
- Vedoucí: PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Sebehodnocení žáků se specifickými vývojovými poruchami učení a jejich pozice ve školní třídě
Lenka Krausová -
Dětská obezita a pozice dítěte ve školní třídě
Tereza Cihlářová -
Žáci s vývojovými poruchami učení a jejich pozice ve třídě
Jarmila Skládalová -
Pozice školního psychologa ve vztahových rámcích školy – z pohledu školního psychologa a učitele
Michaela Majdyšová -
Using Tolkien adaptations in the classroom: The Lord of the Rings vs The Rings of Power
Jakub ČERVINKA -
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Towards the Implementation of Content-Based Instruction in the EFL classroom
Tereza Brzá -
“Do you understand?” – an analysis of the use of understanding-check questions in the EFL classroom
Elena Dačeva