Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Středisko volného času Ivančice – Marek Bazala
Marek Bazala
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Středisko volného času Ivančice
Marketing Communication of a Contributory Organisation - Středisko volného času Ivančice
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikaci příspěvkové organizace Středisko volného času Ivančice. Cílem práce je zanalyzovat aktuální komunikaci na vybraných sociálních sítích a v off-line komunikaci, rozlišit je a zjistit jaké jsou výdaje používané na komunikaci za účelem lepší komunikace organizace do budoucna za použití rad z bakalářské práce. Vybrané sociální sítě v online komunikaci …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on the marketing communication of the contributory organization Středisko volného času Ivančice. The aim of the thesis is to analyze the current communication on selected social networks and offline communication, to distinguish them and to find out what are the expenses used for communication in order to improve the communication of the organization in the future using …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BAZALA, Marek. \textit{Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Středisko volného času Ivančice}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2023. Available from: https://theses.cz/id/atp3ur/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Bazala, Marek. Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Středisko volného času Ivančice. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Středisko volného času Juventus Karviná a jeho hospodaření
Lucie Kresáčová -
Návrh marketingové komunikace pro Středisko volného času Juventus
Lenka Kučerová -
Aktuální trendy v trávení volného času u klientů vybraného střediska volného času
Petr JELÍNEK -
Návrh marketingové strategie Tanečního klubu pod záštitou Střediska volného času Juventus
Jessica Gryczová -
Středisko volného času jako nástroj rozvoje polytechnického vzdělávání kraje
Jana Vrtělová -
Středisko volného času v Prostějově
Tereza Hudcová -
Středisko volného času Vyškov
Petr Formánek -
Tvorba animačního programu pro letní taneční dětský tábor Active středisko volného času
Sára Šoukalová