Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Středisko volného času Ivančice – Marek Bazala
Marek Bazala
Bakalářská práce
Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Středisko volného času Ivančice
Marketing Communication of a Contributory Organisation - Středisko volného času Ivančice
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikaci příspěvkové organizace Středisko volného času Ivančice. Cílem práce je zanalyzovat aktuální komunikaci na vybraných sociálních sítích a v off-line komunikaci, rozlišit je a zjistit jaké jsou výdaje používané na komunikaci za účelem lepší komunikace organizace do budoucna za použití rad z bakalářské práce. Vybrané sociální sítě v online komunikaci …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the marketing communication of the contributory organization Středisko volného času Ivančice. The aim of the thesis is to analyze the current communication on selected social networks and offline communication, to distinguish them and to find out what are the expenses used for communication in order to improve the communication of the organization in the future using …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BAZALA, Marek. \textit{Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Středisko volného času Ivančice}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/atp3ur/.
Jak správně citovat práci
Bazala, Marek. Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Středisko volného času Ivančice. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Středisko volného času Juventus Karviná a jeho hospodaření
Lucie Kresáčová -
Návrh marketingové komunikace pro Středisko volného času Juventus
Lenka Kučerová -
Aktuální trendy v trávení volného času u klientů vybraného střediska volného času
Petr JELÍNEK -
Návrh marketingové strategie Tanečního klubu pod záštitou Střediska volného času Juventus
Jessica Gryczová -
Středisko volného času jako nástroj rozvoje polytechnického vzdělávání kraje
Jana Vrtělová -
Středisko volného času v Prostějově
Tereza Hudcová -
Tvorba animačního programu pro letní taneční dětský tábor Active středisko volného času
Sára Šoukalová -
Středisko volného času Vyškov
Petr Formánek