Ing. Veronika Fialová

Bakalářská práce

Řízení komunikace s klienty na ÚP v ČR - krajská pobočka v Ústí nad Labem, kontaktní pracoviště Most

Client communication Management at the Labour Office of the Czech Republic - Regional Office of Usti nad Labem, Liaison Office in Most
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá komunikací obecně, ale především komunikací jako nástrojem řízení. Práce je specificky zaměřena na komunikaci s klienty Úřadu práce v Mostě. Zabývá se také konfliktní komunikací, která k úřadům a jednání s klienty neodmyslitelně patří. Dále zmiňuji postupy, které zaměstnanci Úřadu práce v Mostě používají. Zejména strategie a postupy jednání, ale i stanovené cíle, kterých …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the notion of communication from the global point of view, but especially with communication as a tool of management. The thesis is mainly focused on the communication with the clients of the Employment office in Most. The work is concerned with problematic communication, which inherently belongs to any institutions and offices in general and with the treatment with …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2012
  • Vedoucí: Mgr. Stanislava Borejová
  • Oponent: PaedDr. Václav Netolický

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní