Bc. Salimat Guketlova
Bachelor's thesis
Fashion marketing na internetu
Fashion Marketing on Internet
Abstract:
Bakalářská práce zkoumá možnost vstupu britské společnosti ASOS, která se zabývá prodejem oblečení na základě obchodní internet-platformy, na český trh. Práce obsahuje analýzu současné marketingové strategie internetového obchodu ASOS, PEST analýzu, SWOT analýzu, analýzu segmentace zákazníků a možnosti propagace vybraného internetového obchodu na českém trhu. Cílem bakalářské práce je návrh projektového …moreAbstract:
Bachelor thesis explores the possibility of enterin ofg the British company ASOS to the Czech market, which performs the clothing based business internet-platform. The work includes analysis of current marketing strategies of the internet business ASOS, PEST analysis, SWOT analysis, customer segmentation and branding options of the selected Internet business on the Czech market. The aim of this thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/tg4uk/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 11. 2015
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: PhDr. Adolf Vodrážka
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová -
Cílové skupiny zákazníků pivovaru a jejich realita v restauračních zařízeních
Helena Mager -
Identifikace cílové skupiny a návrh komunikace společnosti Národní Pokladnice
Petra Horáčková -
Identifikace cílové skupiny zákazníků kosmetické společnosti a návrh strategie
Jaroslava Štaflová -
Marketingový plán čerpací stanice na zvýšení počtu zákazníků vybrané cílové skupiny
Lucie Šenkýřová -
Event Marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Kateřina Ščučková -
Event marketing – nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Dávid Stirber -
Event maketing – nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Lucie Sekyrová