Adaptace dětí mladších tří let na prostředí mateřské školy – Bc. Hana BLÁHOVÁ
Bc. Hana BLÁHOVÁ
Bakalářská práce
Adaptace dětí mladších tří let na prostředí mateřské školy
Adaptation of children under the age of three in nursery
Anotace:
Ve své bakalářské práci jsem se zaměřila na "Adaptaci dvouletých dětí na prostředí mateřské školy." Teoretická část je zaměřena na podmínky, jejichž splnění je nezbytné pro předškolní vzdělávání těchto dvouletých dětí, dále na podmínky z hlediska legislativy a kurikula, ale také na vývojová specifika těchto dětí. Největší část bakalářské práce je věnována adaptaci, faktorům a fázím adaptace, jejím …víceAbstract:
In my dissertation I focused on 'Adaptation oft wo-year-olds to kindergarden environment'. The theoretical part of the thesis is focused on the conditions which are neceséry for pre-school education of these two-year-old children; the conditions in terms of legislation and curriculum, but also the developmental specifics of these children. The main part of the thesis is dedicated to adaptation, factors …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Simona Hendrychová, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BLÁHOVÁ, Hana. Adaptace dětí mladších tří let na prostředí mateřské školy. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Role uvádějící učitelky mateřské školy v profesním růstu začínající učitelky mateřské školy
Iveta DOŠKOVÁ -
Možnosti spolupráce mezi učitelkami mateřské školy a učitelkami prvního stupně základní školy
Barbora JOHANÍKOVÁ -
Analýza komunikačního stylu začínající a zkušené učitelky mateřské školy
Tereza Lamáčková -
Grafomotorická připravenost dětí při vstupu do základní školy z pohledu učitelek mateřské školy a učitelů základní školy.
Lenka KYSILKOVÁ -
Přechod dítěte z mateřské školy do školy základní
Marcela Komárková -
Analýza a identifikace vzdělávacích potřeb učitelů mateřské školy
Michaela Ryšavá -
Prestiž profese učitele v mateřské škole očima učitelů mateřské školy
Kristýna Rigová -
Integrativní pojetí hudebněvýchovných činností pro dvouleté děti v mateřské škole
Andrea Holubová