Product placement a jeho vliv na chování spotřebitele – Bc. Tereza Slováčková
Bc. Tereza Slováčková
Diplomová práce
Product placement a jeho vliv na chování spotřebitele
Product placement and its influence on consumer behaviour
Anotace:
SLOVÁČKOVÁ, T. Product placement a jeho vliv na chování spotřebitele. Brno, 2015. 205 s. Diplomová práce. Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. Vedoucí práce: Ing. Martin Souček, PhD. Tato diplomová práce se zabývá zkoumáním product placementu v českém pro-středí a jeho vlivu na chování spotřebitele. Vlastní práce využívá metod eye-trackingového výzkumu a hloubkových rozhovorů. …víceAbstract:
SLOVÁČKOVÁ, T. Product placement and its influence on consumer behaviour. Brno, 2015. 205 p. Master thesis. Mendel University in Brno, Faculty of Business and Economics. Thesis supervisor: Ing. Martin Souček, PhD. This diploma thesis deals with product placement in Czech environment and its influence on consumer behavior. Methods of eye-tracking and in-depth interviews have been used in the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Souček, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Vliv vizuální komplexity a typu produktu na vnímání značky a chování spotřebitele
Vít Svoboda -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitele
Lucie Němečková -
Vnímání adidas Runners okolím a jeho vliv na chování spotřebitele
Sabina Šrámková -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
Jakub Landsmann -
Vnímání aktivit společenské odpovědnosti firem zákazníky a jejich dopad na chování spotřebitelů
Amrita Saigal -
Chování spotřebitele v omnichannel fashion retailu
Ksenia Stanchulyak -
Globální značka a její vliv na chování spotřebitele
Anastasiia Kalchenko -
Aroma jako faktor ovlivňující nákupní chování spotřebitele
Rana Isac
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses au7gp0 au7gp0/2
20. 5. 2015