Product placement a jeho vliv na chování spotřebitele – Bc. Tereza Slováčková
Bc. Tereza Slováčková
Master's thesis
Product placement a jeho vliv na chování spotřebitele
Product placement and its influence on consumer behaviour
Abstract:
SLOVÁČKOVÁ, T. Product placement a jeho vliv na chování spotřebitele. Brno, 2015. 205 s. Diplomová práce. Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. Vedoucí práce: Ing. Martin Souček, PhD. Tato diplomová práce se zabývá zkoumáním product placementu v českém pro-středí a jeho vlivu na chování spotřebitele. Vlastní práce využívá metod eye-trackingového výzkumu a hloubkových rozhovorů. …moreAbstract:
SLOVÁČKOVÁ, T. Product placement and its influence on consumer behaviour. Brno, 2015. 205 p. Master thesis. Mendel University in Brno, Faculty of Business and Economics. Thesis supervisor: Ing. Martin Souček, PhD. This diploma thesis deals with product placement in Czech environment and its influence on consumer behavior. Methods of eye-tracking and in-depth interviews have been used in the practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Martin Souček, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Vliv vizuální komplexity a typu produktu na vnímání značky a chování spotřebitele
Vít Svoboda -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitele
Lucie Němečková -
Vnímání adidas Runners okolím a jeho vliv na chování spotřebitele
Sabina Šrámková -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
Jakub Landsmann -
Vnímání aktivit společenské odpovědnosti firem zákazníky a jejich dopad na chování spotřebitelů
Amrita Saigal -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Tereza Pánková -
Chování spotřebitele v omnichannel fashion retailu
Ksenia Stanchulyak -
Consumer perception of green marketing in fast fashion
Natalia Lyskova
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights