Hudební vysílání Českého rozhlasu – Klára-Noemi Bělorová
Klára-Noemi Bělorová
Bakalářská práce
Hudební vysílání Českého rozhlasu
The Czech radio´s music broadcasting
Anotace:
Tato bakalářská práce je přehledem různých rovin užívání hudby ve vysílání Českého rozhlasu. V první kapitole se zabývá vývojem užíváním hudby na pozadí historických událostí a institucionálního rozvoje rozhlasu, v dalších kapitolách pak hudebním formátem, hudební tvorbou a hudebními pořady na jednotlivých stanicích ČRo - jak celostátních, tak regionálních, či pouze digitálně šířených. Při psaní této …víceAbstract:
This Bachelor thesis constitutes an overview of different ways Czech radio broadcasting implements music. In the first chapter, it concerns itself with the development of musical broadcasting throughout the history of Czech radio. In the following chapters, it describes the structure of musical broadcasting on all channels (as statewide, so regional or merely those digitally shared) and offers an overview …víceKlíčová slova
Český rozhlasKlíčová slova
hudbaKlíčová slova
hudební komunikaceKlíčová slova
hudební managementKlíčová slova
hudební akustikaObhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2014
- Vedoucí: Jiří ŠTILEC
- Oponent: Jaromír HAVLÍK
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a v jakékoliv formě, včetně formy elektronické b) bezúplatným rozšiřováním originálu Školního díla nebo jeho rozmnoženin pořízených podle písm. a) d) vystavováním originálu díla nebo jeho rozmnoženin podle písm. a) e) sdělováním veřejnosti všemi způsoby uvedenými v ustanovení § 18 až 23 autorského zákona, zejména pak živým provozování Školního díla a jeho přenosem a zpřístupňováním Školního díla způsobem, že kdokoliv může mít k němu přístup na místě a v čase podle své vlastní volby (tzn. především v síti Internet na webových stránkách Nabyvatele). In the license agreement the author has granted the following: a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form b) by disseminating the original of the University Work free of charge or copying it as described in a) hereof d) by issuing the original of the University Work or copying it as described in a) hereof e) by relaying it to the public in all forms stated in the provision of Sections 18 to 23 of the Copyright Act, particularly by the live performance of the University Work and its transmission and by publishing the University Work so that anyone can have access to it in a place and time of their choice (i.e. chiefly on the Assignee?s websites on the Internet)
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 11. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Hudební a taneční fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hudební umění / Hudební management
Práce na příbuzné téma
-
Images (I.) Claudea Debussyho- komparace nahrávek, problematika nácviku jednotlivých částí
Kateřina ONDRUŠÍKOVÁ -
Interpretační problematika Klarinetového kvinteta h moll, op. 115 Johannese Brahmse
Matej Veselka -
Interpretační problematika Tria a moll pro klarinet, violoncello a klavír, op. 114 Johannese Brahmse
Matej Veselka -
Nahrávky kompletního klavírního díla Bedřicha Smetany v interpretaci českých pianistů
Johanna Haniková -
Bohuslav Martinů: Řecké pašije - Interpretační problematika
Marek Madeja -
Bezpečnostní management hudebních festivalů a koncertů: Trendy a případové studie
Ján Kaločaj -
International collaborations in the field of music management
Veronika Kostková -
Leadership a management v České filharmonii
Jan Voříšek