Online marketingová strategie pro značku Ecoria – Eliška Straková
Eliška Straková
Master's thesis
Online marketingová strategie pro značku Ecoria
Online marketing strategy for the Ecoria brand
Abstract:
Diplomová práce „Online marketingová strategie pro značku Ecoria“ se zaměřuje na návrh komplexní strategie pro nově vzniklou značku módních doplňků z inovativních a udržitelných materiálů. Hlavním cílem práce je vytvořit efektivní online marketingovou strategii, která zvýší povědomí o značce, přiláká nové zákazníky a podpoří prodeje. Práce kombinuje teoretický rámec online marketingu s praktickou analýzou …moreAbstract:
The thesis “Online Marketing Strategy for the Ecoria Brand” focuses on designing a comprehensive strategy for a newly established brand of fashion accessories made from innovative and sustainable materials. The primary goal of the thesis is to develop an effective online marketing strategy that increases brand awareness, attracts new customers, and boosts sales. The thesis combines the theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 12. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/95487
Thesis defence
- Date of defence: 29. 1. 2025
- Supervisor: Václav Stříteský
- Reader: Petr Bartoš
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/95487
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Theses on a related topic
-
Application of content marketing in marketing communication of universities
Katarína Marečková -
The Art of Storytelling in Content Marketing
Idil Inci -
Content marketing a jeho využití v marketingu ubytovacích služeb
Kristýna Kočí -
Content marketing
Dominik Wünsch -
Obsahový marketing pro malé a střední podniky
Petr Hase -
Content Marketing via Online Media in Interior Design Market
Nina Jakešová -
Content marketing in FinTech companies
Seakling Duong -
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Barbora Svádová