Řešení šikany a problémů chování v třídním kolektivu na základní škole – Bc. David Filip, DiS.
Bc. David Filip, DiS.
Bakalářská práce
Řešení šikany a problémů chování v třídním kolektivu na základní škole
Solving bullying and behavioral problems in the classroom at primary school
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje tématu vztahů v třídních kolektivech z pohledu třídního učitele. Zaměřuje se jak na řešení, tak na prevenci rizikového chování. Cílem teoretické části je popsat třídní kolektiv jako komplexní celek, který ovlivňuje celá řada faktorů. Dále se práce zaměřuje na různé formy rizikového chování, se kterými se učitel může dostat do kontaktu a možné způsoby jejich řešení. Cílem …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the topic of relationships in class groups from the perspective of a class teacher. It focuses on both the solution and the prevention of risky behavior. The theoretical part describes class team as a complex whole, which is influenced by many factors. The thesis focuses on the various forms of risky behavior with which the teacher can get in touch and possible ways …víceKlíčová slova
třídní kolektiv vztahy rizikové chování třídní učitel žák šikana prevence spolupráce komunikace
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 8. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/uvi46/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2021
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Karel Červenka, Ph.D.
- Oponent: Ing. Mgr. Jiří Martinec, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Klima třídy jako faktor eliminace výskytu rizikového chování u dětí
Klára Bárová -
Prevence rizikových projevů chování na konkrétní střední škole
Hana Karmazínová -
Rizikové chování žáků druhého stupně Základní školy Hluboká nad Vltavou
Pavel LACIKA -
Rizikové chování u žáků 1. stupně a možnosti jeho prevence.
Eva ŠÍBALOVÁ -
Dítě s ADHD a jeho vliv na třídní kolektiv pohledem učitele
Lucie SKOKOVÁ -
Míra asertivity a její dopad na kolektiv 2. stupně na vybrané škole v Plzni
Tomáš PSOHLAVEC -
Třídnická hodina jako nástroj pro pozitivní ovlivňování klimatu třídního kolektivu na druhém stupni základní školy
Hana Řeřichová -
Role a komunikace metodika prevence ve školním poradenském pracovišti.
Vendula CHOCHOLOVÁ