Přesvědčování prostřednictvím emocí. Televizní kampaň „Nemyslíš, zaplatíš“ – Ing. Alena Pitašová
Ing. Alena Pitašová
Bakalářská práce
Přesvědčování prostřednictvím emocí. Televizní kampaň „Nemyslíš, zaplatíš“
Persuasion by emotion. Television campaign „If you don’t think, you pay“
Anotace:
Komunikační kampaně a reklama nás provázejí na každém kroku a pomalu se stávají neodmyslitelnou součástí našeho života. Velmi často se snažíme komunikační sdělení nevnímat a unikat před ním. Ale to je prakticky nemožné. Co dělá komunikační sdělení s našimi emocemi? Každé komunikační sdělení působí na naši psychiku a snaží se nás o něčem přesvědčit. V teoretické části si přiblížíme prostředí komunikační …víceAbstract:
Communication and advertising campaigns accompany us absolutely everywhere. They are slowly but surely becoming an integral part of our lives. We very often tend to ignore communication messages and avoid them. But this is virtually impossible. What does a communication message do to our emotions? Any communication affects our psyche and tries to persuade us of something. The environment of communication …víceKlíčová slova
Sociální reklama reklama reklamní kampaň televizní kampaň marketingová komunikace sociální marketing sociální komunikace psychologie přesvědčování a emoce vztahy s veřejností. Social advertising Advertising Ad campaign TV campaign marketing communications social marketing social communication psychology persuasion and emotion public relations social communication.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/w3yfo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: PhDr. Jiří Němec
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing psychologie sportu a vztahy s veřejností
Patrik Vašíček -
Komparace nástrojů marketingové komunikace firmy XYZ s.r.o. s nástroji využívanými firmou Baťa a.s. do roku 1945
Lukáš Staněk -
Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví
Mirka Soldánová -
Možnosti využití nástrojů PR pro navazování vztahů s veřejností v Charitním domě Salvator
Jan Forró -
Principy obsahu komunikace Moravské galerie s veřejností v období od 80. let 20. století do současnosti
Libuše Pečenková -
Komunikace neziskových organizací s médii
Jana Přibíková -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social advertising and its impact on consumer and citizenship behaviour
Veronika Shipilova