Ing. Alena Pitašová

Bakalářská práce

Přesvědčování prostřednictvím emocí. Televizní kampaň „Nemyslíš, zaplatíš“

Persuasion by emotion. Television campaign „If you don’t think, you pay“
Anotace:
Komunikační kampaně a reklama nás provázejí na každém kroku a pomalu se stávají neodmyslitelnou součástí našeho života. Velmi často se snažíme komunikační sdělení nevnímat a unikat před ním. Ale to je prakticky nemožné. Co dělá komunikační sdělení s našimi emocemi? Každé komunikační sdělení působí na naši psychiku a snaží se nás o něčem přesvědčit. V teoretické části si přiblížíme prostředí komunikační …více
Abstract:
Communication and advertising campaigns accompany us absolutely everywhere. They are slowly but surely becoming an integral part of our lives. We very often tend to ignore communication messages and avoid them. But this is virtually impossible. What does a communication message do to our emotions? Any communication affects our psyche and tries to persuade us of something. The environment of communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Oponent: PhDr. Jiří Němec

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní