Psychologické aspekty na trhu v hotelierstve – Bc. Michaela Masloviakova
Bc. Michaela Masloviakova
Diplomová práce
Psychologické aspekty na trhu v hotelierstve
Psychological aspects of the hotel market
Abstract:
This dissertation is focusing on tourism and hospitality industries, sociology, psychological aspects and the personality of the consumers themselves. The overall aim of the work is to characterise the market with psychological aspects and personality of consumers in mind. Firstly, we will introduce the topic theoretically with knowledge and information gained from specialised literature and trustworthy …víceAbstract:
Táto diplomová práca je zameraná na cestovný ruch a hotelierstvo, sociológiu, psychológiu so zacielením na psychologické aspekty a samotnú osobnosť spotrebiteľa. Cieľom diplomovej práce je charakterizovať trh so zameraním na psychologické aspekty a osobnosť spotrebiteľa. Spočiatku sa budeme venovať teoretickej časti práce, ktorej informácie a poznatky sú získané prostredníctvom odbornej literatúry …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/tjees/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
- Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MASLOVIAKOVA, Michaela. \textit{Psychologické aspekty na trhu v hotelierstve}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/ava75k/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Psychologické aspekty v rámci investičných rozhodnutí
Veronika Krásna -
Gender Aspects in Marketing Strategies
Mariia Kabanova -
Psychológia trhu v hotelierstve/CR
Alžbeta Ľuptáková -
Psychológia trhu v hotelierstve/CR
Alžbeta Ľuptáková -
VLIV REKLAMY NA OSOBNOST ADOLESCENTA
Eva LEPIČOVÁ -
Bilingvismus a osobnost
Markéta ČAJÁNKOVÁ -
Role of Celebrity Endorsement in Purchasing Decisions in Cosmetics on the Czech market
Diana Stašková -
Vypravěč svého života: Hvězdná osobnost Vladimíra Menšíka ve filmové produkci 60. let a televizní tvorbě 70. let
Monika Ostrovská