Jana Horáková

Master's thesis

Marketingová komunikace Mistrovství Evropy v basketbalu žen 2017

Marketing Communication of European championship in women´s basketball 2017
Abstract:
Předmětem této diplomové práce je analýza marketingové komunikace sportovní události, konkrétně Mistrovství Evropy v basketbalu žen 2017 (FIBA EuroBasket Women 2017). Cílem práce je identifikovat příležitosti pro zlepšení marketingové komunikace mezi organizátory a fanoušky a připravit návrhy pro zlepšení komunikační strategie sportovních událostí v budoucnu.
Abstract:
The subject of this thesis is an analysis of marketing communication of sport event – European championship in women´s basketball 2017 (FIBA EuroBasket Women 2017). The main objective of this thesis is to identify opportunities for improving communication between the organisers and fans and to propose suggestions for improving communication strategy of sports events.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 2. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 1. 2018
  • Supervisor: Květa Olšanová
  • Reader: Markéta Lhotáková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71717

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod