Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování – Bc. Valeriya Sementsova
Bc. Valeriya Sementsova
Diplomová práce
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Customer relationship strategy and its consolidation
Anotace:
Tématem diplomové práce je analýza podnikové a komunikační strategie podnikatelského subjektu Apartments Verona Karlovy Vary. Teoretická část práce se věnuje problematice podnikové strategie a firemní kultury a jejich následnou aplikací za účelemprohloubení vztahu se zákazníkem a následnému nárůstu ekonomických aktivit. Autorka práce zdůrazní důležitost psychologického aspektu komunikace, kterým je …víceAbstract:
The topic of the diploma thesis is the analysis of business and communication strategy of the business entity Apartments Verona Karlovy Vary. The theoretical part of the thesis deals with the issues of corporate strategy and corporate culture and their subsequent application in order to deepen the relationship with the customer and the subsequent increase in economic activities. The author emphasizes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qnsgg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2020
- Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ilona Toufarová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení silných a slabých stránek činnosti podnikatelského subjektu a hodnocení vnějších příležitostí a rizik
Valeriya Sementsova -
Analysis of the Corporate Venture Capital Investments in Company/Organization
Javdod Shakirov -
Modern Audit of Corporate Strategy of Selected Company
Andrei Daniel Burlacu -
Corporate financial strategy execution: Proposal of harmonized profitability steering across VW Group
Ondřej Svatoš -
WHAT INTERESTS A COMPANY IS SEEKING WHEN IMPLEMENTING LGBTQAI+ POLICIES IN ITS CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY STRATEGY ?
Anthony Dominique Custodio Ribeiro -
Sources of Corporate Financing
Adina Malmakova -
Corporate Social Responsibility and Company Strategy: a case study of MSD
Jovana Milivojevic -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev