Využití populární kultury jako nástroje marketingové komunikace – Mgr. Elena Chadžieva
Mgr. Elena Chadžieva
Diplomová práce
Využití populární kultury jako nástroje marketingové komunikace
The use of popular culture as a marketing communication tool
Anotace:
Využití populární kultury v marketingové komunikaci se stává čím dál častějším trendem u světových značek i menších, lokálních značek. Díky rychlému šíření informací skrz internet a zejména sociální sítě se jedná o způsob komunikace s velkým potenciálem pro posilování vztahu ke značce a podporu prodeje. Teoretická část se zaměřuje především na popis a představení termínu populární kultura a na data …víceAbstract:
The use of popular culture in marketing communication is becoming an increasingly common trend among global brands as well as within smaller, local brands. Thanks to the rapid spread of information through the internet and particularly social media, this is a method of communication with great potential for strengthening brand relationships and sales support. The theoretical part of the thesis focuses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Ladislav Pátík, Ph.D.
- Oponent: Libor Pavera, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Magisterský studijní program:
Kreativní marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost se značkou
Sabina Kulíková -
Mezigenerační srovnání spotřebitelského chování na trhu se značkovým oblečením
Nikola Zapletalová -
Motivy spotřebitele k vyhýbání se značkám jako projev antikonzumního jednání
Karolína Popková -
Využití real-time marketingu při budování značky na sociálních sítích
Michaela Brůhová -
Využití Real Time Biddingu v internetovém marketingu společnosti YIT Stavo
Jan Bambas -
Využití Real Time Biddingu v internetovém marketingu společnosti YIT Stavo
Jan Bambas -
Real Time Bidding - nový způsob obchodování reklamního prostoru na internetu
Michael Štádler -
Reakční marketing firemních profilů na sociálních sítích
Lukáš Caska
Název
Vložil
Vloženo
Práva