Využití kresby v diagnostickém procesu prostředí domácí přípravy – Bc. Andrea Vojtová
Bc. Andrea Vojtová
Bachelor's thesis
Využití kresby v diagnostickém procesu prostředí domácí přípravy
The use of drawing in diagnostic process of out-of-school environment
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na rozvíjení grafomotoriky a jemné motoriky u dětí předškolního věku. V teoretické části je nabídnut bližší pohled na kresbu jako takovou, její historický význam, etapy a diagnostický přínos. Dále se teoretické kapitoly zaměřují na pojem grafomotorika, z čeho vychází, a proč je důležité grafomotoriku u dětí rozvíjet. Poslední kapitola teoretické části nabízí pohled na předškolní …moreAbstract:
The Bachelor thesis focuses on the development of graphomotoric skills and fine motor skills of preschool children. In the theoretical part is offered closer look at drawings, its historical significance, stages and the diagnostic benefits. Next theoretical chapters focus on the concept of graphomotory, its theoretical basis and also why it´s so important to develop these skills. The final chapter …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 12. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/re2gq/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 2. 2016
- Supervisor: Mgr. et Mgr. Jan Mareš, Ph.D.
- Reader: PhDr. Jaroslav Řezáč, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Pre-school and After-school Education / Pre-school Teacher Training
Theses on a related topic
-
Diagnostika dětské kresby u dětí s tělesným postižením v mateřských školách
Hana Janurová -
Vývoj dětské kresby a její možnosti v diagnostice
Zuzana THONOVÁ -
Diagnostika rodiny s handicapovaným dítětem pomocí kresby začarované rodiny
Veronika ŽÁČKOVÁ -
Rodinné prostředí a jeho vliv na psychiku dítěte v kontextu diagnostiky kresby
Helena VYHNÁNKOVÁ -
Diagnostika dětské kresby
Lucie TRČKOVÁ -
Styly učení žáka a jejich diagnostika se zaměřením na metodu dětské kinetické kresby
Dana Konečná -
Vývoj dětské kresby v předškolním věku
Aneta LOUČANSKÁ -
Pracovní listy k hudebnímu rozvoji dětí předškolního věku
Miroslava Čermáková