Pavla Kuchařová
Bachelor's thesis
Proces tvorby reklamní kampaně
The Production Process of an Advertising Campaign
Abstract:
Cílem této práce je popis jednotlivého postupu procesu tvorby reklamní kampaně společnosti Inrema. Přínosem mé práce je obohacení znalostí čtenářů v oblasti tvorby reklamní kampaně, zejména letákové, a jejich seznámení s průběhem celého výrobního procesu, který je dopodrobna popsán v této práci. V úvodu teoretické části se zabývám základními pojmy marketingu a jeho nástroji, díky kterým se blíže dostávám …moreAbstract:
The aim of this work is to describe each procedure the production process of an advertising campaign of Inrema company. The purpose of my work is to enrich the knowledge of readers in creating advertising campaigns, leaflets, in particular to introduce them with the course of the entire production process, which is described in detail in this work.In the introduction, theoretical part deals with basic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2010
- Supervisor: Ing. Mgr. Renáta PAVLÍČKOVÁ, MBA
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kuchařová, Pavla. Proces tvorby reklamní kampaně. Olomouc, 2010. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravian University College Olomouc
Moravian University College OlomoucBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Digitální marketing audiovizuálních děl distribuovaných do českých kin
Pavel Provazník -
Moderní technologie marketingu, prodeje a distribuce automobilů
Marian Zámečník -
Filmový marketing: případová studie
Irina Filyunova
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights