Bc. Barbora Svobodová

Bakalářská práce

Marketingová koncepce vybrané obce

Marketing strategy of chosen municipality
Anotace:
Abstrakt Bakalářská práce je členěna do dvou hlavních částí. První kapitola - teoretická část, se zabývá základními pojmy marketingu jako jsou historie marketingu, marketingové řízení, marketingová komunikace. Subkapitoly věnované teritoriálnímu marketingu, koncepci a metodologii městského marketingu se popisují využití marketingových nástrojů v oblasti rozvoje obce a regionu. Druhá kapitola – aplikační …více
Abstract:
Abstract Bachelor thesis is divided into two parts. The first chapter – theoretical part deals with basic notions of marketing such as history of marketing, marketing management and marketing communication. Subchapters devoted to territorial marketing, conception and methodology of town marketing describe use of marketing tools in development of towns and region. The second chapter – application part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Kateřina Tomšíková
  • Oponent: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní