Bc. Barbora Svobodová

Bachelor's thesis

Marketingová koncepce vybrané obce

Marketing strategy of chosen municipality
Abstract:
Abstrakt Bakalářská práce je členěna do dvou hlavních částí. První kapitola - teoretická část, se zabývá základními pojmy marketingu jako jsou historie marketingu, marketingové řízení, marketingová komunikace. Subkapitoly věnované teritoriálnímu marketingu, koncepci a metodologii městského marketingu se popisují využití marketingových nástrojů v oblasti rozvoje obce a regionu. Druhá kapitola – aplikační …more
Abstract:
Abstract Bachelor thesis is divided into two parts. The first chapter – theoretical part deals with basic notions of marketing such as history of marketing, marketing management and marketing communication. Subchapters devoted to territorial marketing, conception and methodology of town marketing describe use of marketing tools in development of towns and region. The second chapter – application part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2010
  • Supervisor: Ing. Kateřina Tomšíková
  • Reader: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní