Bc. Barbora Svobodová
Bachelor's thesis
Marketingová koncepce vybrané obce
Marketing strategy of chosen municipality
Abstract:
Abstrakt Bakalářská práce je členěna do dvou hlavních částí. První kapitola - teoretická část, se zabývá základními pojmy marketingu jako jsou historie marketingu, marketingové řízení, marketingová komunikace. Subkapitoly věnované teritoriálnímu marketingu, koncepci a metodologii městského marketingu se popisují využití marketingových nástrojů v oblasti rozvoje obce a regionu. Druhá kapitola – aplikační …moreAbstract:
Abstract Bachelor thesis is divided into two parts. The first chapter – theoretical part deals with basic notions of marketing such as history of marketing, marketing management and marketing communication. Subchapters devoted to territorial marketing, conception and methodology of town marketing describe use of marketing tools in development of towns and region. The second chapter – application part …moreKeywords
Klíčová slova Marketing marketingová strategie podniku typy marketingu marketingové řízení marketingový mix obec typologie obce management obce strategie obce SWOT analýza marketingový průzkum. Keywords Marketing marketing strategy of company kinds of marketing management marketing mix town typology of towns town management town strategy SWOT analyses marketing research
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/qdgt3/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2010
- Supervisor: Ing. Kateřina Tomšíková
- Reader: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Limbický marketing (Marketingová strategie zaměřená na limbický systém)
Martina Poláková -
Marketingová strategie společnosti AGROTEC a.s.
Matěj Tamáši -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Analýza faktorů úspěšného vedení podřízených v podniku
Matej Löffler -
Nezaměstnanost v ČR a její dopad na řízení a strategii podniku
Pavla Činčurová -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova