Bc. Ladislav Hladný

Master's thesis

Vliv rozmístění produktu v regálech na nákupní rozhodování spotřebitele

Effects of product placement on shelves on consumer purchasing decisions
Abstract:
HLADNÝ, L. Vliv rozmístění produktu v regálech na nákupní rozhodování spotře-bitele. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020.Práce se zabývá zkoumáním vlivu rozmístění piva v regálech na nákupní roz-hodování spotřebitelů. Cílem je popsání spotřebitelského chování v oblasti piva prodávaného v regálech, zejména vlivu rozmístění produktů na spotřebitelovu pozornost a následné rozhodování …more
Abstract:
HLADNÝ, L. Effects of product placement on shelves on consumer purchasing de-cisions. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2020.The diploma thesis focuses on effects of product placement on shelves on consumer purchasing decision. The aim of the thesis is to describe consumer be-haviour in the field of beer sold on shelves, the effect of product placement on consumer attention and decision making …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 5. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Denis Drexler, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendel University in Brno

Faculty of Business and Economics

Master programme / field / specializace:
Economics and Management / Business Economics and Management / Business Management